Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Χάντρα θαλασσιά να βάζεις!...



Αυτά τα σεμινάρια που κάνουμε με το έτερον Μ... θα με καταστρέψουν, θαρρώ! Έχω ήδη ψηθεί να αρχίσω να ασχολούμαι σοβαρά με το σύρμα! Μπορεί η κοπέλα που μας κάνει τα σεμινάρια να έμεινε στα βασικά, αλλά εγώ κάνω κρυφά σχέδια και όνειρα για τρελές κατασκευές!...

Δειλά δειλά ξεκίνησα τις προάλλες να φτιάξω ένα γούρι...




Χρησιμοποίησα για βάση έναν κρίκο σκουλαρικιού, από τους έτοιμους που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Είπα "εντάξει κοπελιά, είπαμε να πειραματιστείς, αλλά κύκλο δε πρόκειται να βγάλεις με τη μία και άψογο ό,τι και να κάνεις"!!!






Μετά άρχισα να παίζω με λίγο σύρμα που είχα σπίτι... Έφτιαχνα σπείρες και τις ένωνα με τον κύκλο με συρματάκι σε σπιράλ. Η αλήθεια είναι ότι έπεσε πολύς αυτοσχεδιασμός και τσακωμός με το σύρμα, γιατί δεν το είχα ξανακάνει!

Πέρασα το ματάκι και το σταυρό σε κρικάκια και τα κρέμασα κι αυτά στις σπείρες... Με το σταυρουδάκι "έκλεψα" και λίγο: το κόλλησα με κόλλα στο σύρμα, για να μην κρέμεται παράταιρα!

Τέλος, του πέρασα δυο φιογκάκια και μια αλυσιδίτσα!




Νομίζω ότι για πρώτη προσπάθεια καλό είναι... Τι λέτε;
Πού θα κρεμούσατε ένα τέτοιο γούρι;
Εγώ έχω μια ιδέα, αλλά θα την μοιραστώ μαζί σας σε κάποια άλλη ανάρτηση- ιστορία μας... :)

Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

 
Εγώ, η Μαριάννα.
 
 

11 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο!!!το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα!!!!περιμένω να μου φτιάξεις και εμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!!!!!!!!!πανέμορφο σχέδιο ,μαρεσουν τα γούρια !!καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Demi μου! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Σούπερ!! Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριαννούλα, τι όμορφο γούρι είν' αυτό!!!! Μπράβο σου και είσαι και στην αρχή αρχή ακόμα.... Θα μας καταπλήξεις κορίτσι μου. Φιλάκια στο έτερον Μ!
    Πολλά φιλιά και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλία μου, χαίρομαι που σου αρέσει! Ελπίζωσ τη συνέχεια να καταφέρω να κάνω ακόμη πιο ωραία πράγματα και να σας τα δείξω!
    Τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ξεχωριστό το γούρι!!!!Καλή αρχή στο blog σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμεεεεε! Ελπίζουμε να σε βλέπουμε συχνά!

      Διαγραφή
    2. ΑΑΑΑ!!! Τώρα είδα πως είστε κι εσεί δύο!!! Τι καλά! ^_^

      Διαγραφή

Θα χαρούμε να μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας γι' αυτή την ιστορία μας!...