Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

DYI: Φτιάξτε τη δική σας σφραγίδα!


Αγαπώ τις σφραγίδες... Μου αρέσει πάρα πολύ η υφή τους πάνω στο χαρτί, και τις χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ, ειδικά σε scrapbooks και κάρτες! Γι' αυτό και πάντα με στεναχωρούσε όταν δεν μπορούσα να βρω μια σφραγίδα στο σχέδιο που ήθελα. Επιπλέον, συνήθως είναι αρκετά ακριβές, και δεν συμφέρει όταν θες να χρησιμοποιήσεις ένα συγκεκριμένο σχέδιο για μια μόνο κατασκευή και ίσως δεν χρησιμοποιήσεις ξανά τη σφραγίδα αυτή!...

Αλλά... Για όλα υπάρχει λύση! Για όσες δεν την έχετε ήδη ανακαλύψει, έφτιαξα το παρακάτω βίντεο (επιείκεια φίλες και φίλοι, είναι το πρώτο video- tutorial που γυρίζω, και οι πρώτες σφραγίδες που φτιάχνω!)...





Πώς σας φαίνεται η ιδέα; Σούπερ, έτσι;;;

Και μην κοιτάτε που οι δικές μου οι σφραγίδες έγιναν τσαπατσούλικες από την ανυπομονησία μου να σας δείξω την ιδέα! Με μεράκι και τα σωστά κοπίδια, μπορείς να κάνεις θαύματα! Και όλα αυτά, χρησιμοποιώντας απλή γόμα! Ω, πάντα αγαπούσα τις γομολάστιχες! ♥


 


Στα προσεχώς...!



Εγώ,
η Μαριάννα

12 σχόλια:

  1. Τέλειες οι σφραγίδες σου!!!
    Πολύ καλό το βίντεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειεες!!
    Είμαι σίγουρη πως με λίγη εξάσκηση θα τα πας πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, έχω μεγάλη περιέργεια να δω μέχρι που μπορείς να φτάσεις με εξάσκηση σε αυτό! Θα το προσπαθήσω και θα σας ενημερώσω για την πρόοδό μου! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες,μ΄αρέσουν οι σφραγίδες!
    Σε όλα μέσα είσαι,Μαριάννα-μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να είμαι μέσα σε όσα περισσότερα μπορώ, για να μην βαλτώνω! :) Ευχαριστούμε για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  4. Είναι καταπληκτικές!!!Λατρεύω τις σφραγίδες και οι δικές σου έγιναν τέλειες!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xexe τέλειο το βιντεάκι! Πολύ καλή προσπάθεια πραγματικά! Τι θα κάνεις δηλαδή στα επόμενα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Πραγματικά κι εμένα αυτό με συνάρπασε, η απλότητα της ιδέας! :) Ευχαριστούμε για την επίσκεψη και το σχόλιο!

      Διαγραφή

Θα χαρούμε να μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας γι' αυτή την ιστορία μας!...