Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Extreme Bathroom Make Over




Ας το παραδεχτούμε... Όλοι έχουμε στα σπίτια μας κάποια αντικείμενα με τα οποία συνυπάρχουμε αλλά αυτή η συνύπαρξη δεν μας αρέσει καθόλου!

Και εξηγούμαι: στο μπάνιο μας είχαμε δύο δοχεία απλά, πλαστικά, ένα για το βαμβάκι και ένα για τις μπατονέτες. Και τα δύο μου την έδιναν στα νεύρα, μου χαλούσαν την αισθητική βρε παιδί μου! Καιρό σκεφτόμουν να τους κάνω κάτι, και τις προάλλες τελικά τα περιέλαβα!!! Άλλωστε, ήταν μια καλή ευκαιρία να εξασκηθώ στο decoupage, με το οποίο επίσης συνυπάρχουμε με δυσκολία :P

Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ, γιατί έδωσε έναν ανοιξιάτικο αέρα στο μπάνιο, ταίριαζε με τα χρώματά του, και επιτέλους απαλλάχτηκα από τις αντιαισθητικές πλαστικές ετικέτες μπλίαξ!


 












 

Τώρα, μάλιστα! Μιλάμε για δύο προσωπικότητες που στολίζουν τον καθρέφτη του μπάνιου! Δεν συμφωνείτε;... :)




Εγώ,
η Μαριάννα



8 σχόλια:

  1. Μριάννα,με την τέλεια δασκάλα πλάι σου έγινες εξαιρετική μαθήτρια!
    Ολική μεταμόρφωση και το μπάνιο απέκτησε χρώμα και χαρακτήρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, με όποιον δάσκαλο καθίσεις... Αν και την τέχνη της μαμάς Μαρίας δεν την φτάνω με τίποτα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Ε, δεν το συζητάμε, έγιναν τέλεια και τα δύο!! Πολύ ωραία μεταμόρφωση, θα σας φτιάχνουν τη διάθεση κάθε φορά που τα βλέπετε!
    Φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εννοείται ότι μας φτιάχνουν τη διάθεση στο φουλ! Έτσι δεν γίνεται με κάθετι φτιαγμένο από τα χέρια σου άλλωστε;... :) Καλό σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα! Είδες πόσο σωστό είναι ότι τίποτα δεν πάει χαμένο αρκεί να υπάρχει λίγη φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο σωστό! Μπορείς να μεταμορφώσεις το σπίτι σου με λίγη φαντασία! :)

      Διαγραφή

Θα χαρούμε να μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας γι' αυτή την ιστορία μας!...