Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Μια ανάμνηση για το καλοκαίρι!



 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα και εγώ! Ελπίζω να είχατε ένα μαγικό καλοκαίρι και να αποκτήσατε υπέροχες αναμνήσεις. Σήμερα λοιπόν, που εγώ νιώθω και λόγω καιρού και λόγω Σεπτεμβρίου ότι μπήκε το φθινόπωρο, θα σας κάνω την πρώτη μου μετά-καλοκαιριού ανάρτηση…
Όταν ετοιμάζαμε το bazaar μας με τον έτερον Μ, μια σειρά από δημιουργίες μου ήταν και τα καδράκια που θα σας δείξω σήμερα! Για κάποιο λόγω, καθώς ετοιμάζω αυτή την ανάρτηση και βλέπω αυτά τα κάδρα, μου έρχεται ταυτόχρονα μια μελαγχολία, για το καλοκαίρι που πέρασε και μια γλυκιά λαχτάρα για το χειμώνα που έρχεται!
Ορίστε λοιπόν τα καδράκια τα οποία εμένα μου προκάλεσαν όλα αυτά τα συναισθήματα σήμερα, δημιουργημένα με decoupage και άλλα υλικά…

Το πρώτο σαν ειδική παραγγελία από την μητέρα μου (και το αγαπημένο μου) με φόντο ένα φάρο, με κρακελέ και πλαισιωμένο από μικρά ξύλα που μάζεψα με το αγόρι μου από μια παραλία τον χειμώνα…
 


 Ένα με υγρό γυαλί, ώστε αν μοιάζει το φινιστρίνι ,ας πούμε, αληθινό…



Κάποια με παλαίωση και πατίνες…

 


Άλλα με γαντζάκια για να γίνουν κρεμάστρες ή κλειδώθηκες…

 

 
Κάποια μικρά…

 


Κάποια σετάκια..

 


Και ένα διπλό!!!



Αυτά λοιπόν είναι τα καδράκια μου με καλοκαιρινές παραστάσεις που όμως μπορείς να κρατήσεις όλο το χρόνο σαν στολίδι και σαν ανάμνηση!! Ελπίζω να σας αρέσουν και να σας φέρνουν όμορφες καλοκαιρινές εικόνες στο μυαλό!

Εγώ, η Μαριλένα!

6 σχόλια:

  1. Μαριλένα μου άρεσα πολύ όλες οι δημιουργίες σου , αλλά με κέρδισε το πρώτο έργο με τα όμορφα θαλασσοξυλάκια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου και εμένα το πρώτο είναι το αγαπημένο μου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ πολυ ομορφα ολα!!!!!Μπραβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά υπέροχες οι δημουργίες σας!!Τις ζήλεψα!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε να τα λέμε συχνά τώρα που βρεθήκαμε :)

      Διαγραφή

Θα χαρούμε να μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας γι' αυτή την ιστορία μας!...